Po darila v Vitapur! Prava darila za pravo ceno!   Poiščite pravo darilo >>

Ideje za darila

0

Garancija

  1. Za jedro ležišča blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 2-letno garancijo in 1-letno garancijo za prevleko Vitapur-Hitex. Ustrezno posteljno dno vpliva na daljšo življenjsko dobo jedra ležišča, zato vam v primeru uporabe ustreznega posteljnega dna priznamo dodatnih 8 let jamstva na jedro ležišča (10-letno podaljšano jamstvo). Ustrezno posteljno dno mora imeti vsaj 24 prožnih letvic (pri dolžini 200 cm).
  2. Za sestavljivo posteljno dno Idila, blagovne znamke Vitapur-Hitex, zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
  3. Za posteljno dno Hitoflex ali Regular lux velja 1-letno garancija, za električna posteljna dna pa na motorček 1 leto in 1 leto na leseni del.
  4. Za svilene odeje blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 5-letno garancijo.
  5. Za ostale odeje iz programa blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
  6. Za vzglavnike blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
  7. Za nadvložke blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
  8. Za posteljnino blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
  9. Za vodno jedro vodne postelje zagotavlja proizvajalec 2-letno garancijo na vodotesnost. 2-letna garancija je pogojena z vsakoletnim dodajanjem regeneratorja, kupljenega pri prodajalcu vodnih postelj Vitapur. 2-letna garancija se prizna tudi na grelce, 1 leto pa na vse ostale sestavne dele.
  10. Garancijski rok za posodo linije 3PLY je 20 let (izvzeti enoslojni dodatki, kot so pokrov in ročaji).
  11. Garancijski rok za posodo linije TERRA ROSSA je 20 let (izvzeti enoslojni dodatki, kot so pokrov in ročaji).
  12. Garancijski rok za ekonom lonec Thermoflow je 5 let.
  13. Garancijski rok za posodo linije Pour&Cook je 7 let.
  14. Proizvajalec jamči kakovost in brezhibnost izdelka v jamstvenem roku. Če boste ravnali po navodilih in upoštevali vsa opozorila, proizvajalec jamči tudi, da bo izdelek služil svojemu namenu.
  15. Proizvajalec jamči, da bo v garancijskem roku na svoje stroške odpravil morebitne pomanjkljivosti in napake na izdelku.
  16. V primeru tovarniške napake vam bomo izdelek popravili ali zamenjali. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije.
  17. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
  18. Garancija velja od dneva izročitve dalje.
  19. Garancija velja samo na območju Republike Slovenije.
  20. S priznanjem 100 % garancije se tekoči čas garancije ne prekine in tudi ne začne teči novi garancijski rok.
  21. Reklamacija mora vedno biti podana v pisni obliki. Kupec mora pri uveljavljanju reklamacije predložiti fotokopijo ali original račun in garancijski list, ki ga je izdal prodajalec.
  22. Zahtevek za 100 % garancijo lahko kupec uveljavlja z računom pri prodajalcu, ki mu je izdelek prodal!

Garancija ne velja:

  • v primeru napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, spremembe, povzročene s strani kupca),
  • če kupec ne predloži kopije računa in pripadajočega garancijskega lista.