Se zbujate z bolečim vratom?

  • 6. 06. 17
Se zbujate z bolečim vratom?

Vas pestijo bolečine v vratu? Niste edini, saj se vsak dan s tovrstnimi bolečinami sooča na milijone ljudi. Najpogostejši vzroki za neprijetno boleč vrat so neudobno in nepravilno spanje, neustrezen vzglavnik, ergonomsko nepravilno urejeno delovno okolje in poškodbe. Kako bolečine odpravite sami in še pomembneje, kaj narediti, da do njih sploh ne pride?

Načini, kako se spopasti z bolečinami v vratu

Primerne vaje za vrat so zelo priporočljive, še posebej, če se želite znebiti bolečin in občutka »zateglosti«. Razgibajte svoj vrat, toda na pravilen način. Če  izvajate napačne vaje in če so le-te boleče, niste na pravi poti. Boleče vratne mišice morate razgibavati počasi.

Med prhanjem s toplo ali z vročo vodo naj voda tri do pet minut lagodno boža vaš razboleli vrat. Pri tem imejte vrat vzravnan.

Privoščite si solno kopel. Ta sprošča mišice, pomaga pri izboljšavi cirkulacije in znižuje stres.

Lahko si pomagate z ledenimi obkladki, ki bodo zmanjšali bolečine, ali pa uporabite blagodejne zeliščne kreme. Masaža je prav tako več kot dobrodošla. Če je bolečina prehuda, seveda poiščite zdravniški nasvet.

Kako se izogniti bolečinam v vratu?

Bolečinam se seveda lahko tudi izognete, zato poskrbite za ustrezno preventivo.

  1. Poskrbite, da je vaše sedenje na delovnem mestu ergonomsko pravilno.
    Stopala imejte na tleh. Večino časa se držite vzravnano, od časa do časa se namestite malce naprej ali nazaj. Vsako uro je dobro za pet minut vstati ali se malce sprehoditi.
  2. Poskusite z meditacijo.
    Obstaja cela vrsta meditacijskih tehnik, ki bodo sprostile vaše telo. Pozabili boste na stres, natrpan delavnik, samo nekaj minut vaj pa vam bo pomagalo olajšati tudi bolečine v vratu.
  3. Znebite se stresa.
    Psihični stres lahko vpliva tudi na vaše fizično počutje. Zato je pomembno, da se čim več gibate. Naj gibanje postane del vsakdana. Počutili se boste bolje.
  4. Pravilno spite in izberite ustrezen vzglavnik.
    Boleč vrat je zelo pogosto posledica nepravilnega spanja, zlasti nepravilne izbire vzglavnika. Priskrbite si tak vzglavnik, ki vam bo osebno najbolj ustrezal. Za nekatere so primernejši višji, za druge spet nižji vzglavniki. Pomembna je tudi njihova sestava oz. izbira materialov … Izbirate lahko med klasičnimi ali anatomsko oblikovanimi vzglavniki. Tistim, ki spite večinoma v različnih spalnih položajih, bi načeloma ustrezala klasična oblika vzglavnika. Za tiste, ki spite večinoma na boku ali hrbtu, pa se priporoča anatomska oblika. Če imate bolečine v vratu in je vzrok zanje neprimeren vzglavnik, je nuja, da svoj star vzglavnik zamenjate za novega. V vsakem primeru je na vsaka 3 leta vzglavnik potrebno zamenjati. Pred nakupom vzglavnika se posvetujte s strokovnjaki v specializiranih trgovinah. Ti vam bodo znali najbolje svetovati, kateri vzglavnik je primeren za vaše individualne potrebe. Za pravilno izbiro vzglavnika lahko pomoč poiščete tudi na naši spletni strani v vodniku za pravilno izbiro vzglavnika.

 

Deli objavo:


Tvoj komentar


* obvezna polja

Veliki sezonski popusti

 

Novo hibridno ležišče Hitex ZEN