Dostava in vračilo naročenih izdelkov

Vitapur nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. Predviden čas dostave za izdelke na zalogi je 2-3 delovne dni od oddaje naročila. Če izberete plačilo nakazilo na TRR se ta rok podaljša za dodaten dan, saj se čaka potrdilo banke, da je bilo nakazilo uspešno izvedeno. Izjema so le izdelki, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.

Poštnina / stroški dostave

Fiksna poštnina znaša 3,99€ na vsa naročila. 

V času posebnih akcij se lahko znesek obračunane poštnine spremeni.

Cene veljajo na območju Republike Slovenije.

Pri plačilu po povzetju vam dostavljalec zaračuna provizijo za plačilo po povzetju v vrenosti 1,49€, ki se doda pri oddaji naročila.

Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko

Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na [email protected].

Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket.

Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj Pošta Slovenije morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.

Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri Pošti Slovenija. Pošta Slovenije bo k vam poslala uslužbenca, ki bo pripravil Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga morate podpisati tudi vi.

Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.

Paket z znaki zunanjih poškodb pa lahko tudi zavrnete ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na [email protected]. Glede zavrnitve bomo ukrepali na Pošto Slovenija, vam pa odpremili novo pošiljko.

Brezplačna poštnina

Pri nakupu preko spletne trgovine www.vitapur.si je večkrat na voljo brezplačna poštnina, zato predlagamo, da se naročite na prejemanje Vitapurjevih e-novic, kjer boste redno seznanjeni z vsemi aktualnimi akcijami, tudi s tistimi, ki ponujajo nakup z brezplačno poštnino.

Zamude ali nerazpoložljivost blaga

Vedno si želimo biti najboljši in vas postaviti na prvo mesto, saj ste za nas najpomembnejši. A včasih se zaradi višje sile zgodi, da ne moremo izvršiti vašega naročila. V primeru, da naročeni izdelek ne bo na voljo v predvidenem dostavnem roku ali v obljubljenem času dostave, vas bomo o tem obvestili. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvršimo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili in vam nemudoma vrnili morebitni že prejeti denar.

Izdelki, ki jih ni na zalogi

V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno v spletni trgovini pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na [email protected]. Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.

Osebni prevzem v trgovini Pick&Collect

S storitvijo “Pick&Collect” lahko na naši spletni strani naročite in plačate izdelke po izbiri in jih prevzamete v eni od naših trgovin. Izberete lahko samo trgovine, ki imajo izbrane izdelke na zalogi. V tem primeru je dostava blaga BREZPLAČNA. Izdelke plačate preko spletne strani s plačilom preko kreditne kartice ali paypal-a.  Pri naročilih “Osebni prevzem” plačilo po povzetju, na obroke in preko nakazila žal ni mogoče. 

Kako uporabiti storitev “Pick&Collect”:

  1. V košarico dodajte izdelke ki jih želite kupiti. Pred dodajanjem v košarico preverite informativno zalogo ali je izdelek na voljo v izbrani trgovini. 

  2. V 1. Koraku ko oddajate naročilo Izberite kot način dostave “Osebni prevzem” in izbrano trgovino. Izberete lahko samo trgovine, ki imajo izbrane izdelke na zalogi.

  3. Oddajte naročilo. Vse informacije o dvigu prejmete na vaš e-naslov.

Kdaj pa lahko prevzamem naročilo?

Takoj ko bo vaše naročilo pripravljeno za prevzem  v izbrani trgovini, vam bomo po e-pošti in viber/sms poslali obvestilo. Naročilo boste prejeli, ko boste predložili številko naročila in veljavni uradni dokument s fotografijo (npr. vozniško dovoljenje). Trudimo se, da so naročila pripravljena v roku 24 ur od oddaje naročila.  Pri naročilih “Pick&Collect” plačilo po povzetju, na obroke in preko nakazila na TRR žal ni mogoče.

Ali moram plačati prek spleta ali v trgovini?

Plačilo za “Pick&Collect” se poravna izključno v spletni trgovini preko plačilne kartice ali Paypal računa. Plačilo po povzetju, na obroke in preko nakazila na TRR žal ni mogoče, prav tako ne plačilo v izbrani trgovini. 

Vitapur dostava, vnos in odvoz ležišča

Ob nakupu enega od naših vrhunskih ležišč imajo stranke možnost izkoristiti našo storitev dostave in vnosa novega ležišča ter odvoz starega ležišča za plačilo v vrednosti 49,00 EUR. Ta storitev vključuje dostavo i vnos novega ležišča ter odvoz in odgovorno odstranitev starega ležišča stranke. 

Urnik dostave in odvoza:

Dostava in odvoz bo opravljen v najkrajšem možnem času ter po predhodnem dogovoru in potrditvi termina s kupcem. Samo na tak način lahko zagotovimo učinkovito in organizirano izvajanje storitve.

Vračilo izdelka

V primeru, da potrošnik iz kateregakoli razloga želi odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predloži na obrazcu in ga izpolnjenega pošlje na naslov AD Vita d.o.o., Trgovina Svilanit Kamnik, Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošlje po e-pošti na [email protected]14-dnevni rok začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nima potrošnik nobenih dodatnih stroškov.

Pred odločitvijo, da bo potrošnik odstopil od nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Blago potrošnik vrne na stroške podjetja "Vitapur / Ad vita d.o.o." in izključno preko Pošte Slovenije.

VRAČILO IZDELKOV S KOLIČINSKIMI POPUSTI

V primeru Odstopa od pogodbe izdelkov s količinskimi popusti mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec ne vrne izdelkov, jih lahko obdrži samo po polni ceni (brez količinskega popusta), ki je na voljo v spletni trgovini.
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru količinskih popustov.

Akcija 1+1 GRATIS

1+1 GRATIS (ISTI IZDELEK)
V primeru Odstopa od pogodbe z izbrano akcijo 1+1 gratis mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec vrne vse samo en izdelek, drugi izdelek lahko obdrži samo po polovični ceni, ki je na voljo v spletni trgovini
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru akcije 1+1 gratis.

1+1 GRATIS (RAZLIČNA IZDELKA)
V primeru Odstopa od pogodbe z izbrano akcijo 1+1 gratis mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec vrne vse samo en izdelek, drugi izdelek lahko obdrži po polovični, redni ceni obdržanega izdelka.
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru akcije 1+1 gratis.

Akcija 2+1 GRATIS

V primeru Odstopa od pogodbe z izbrano akcijo 2+1 gratis mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec vrne vse razen gratis izdelka, gratis izdelek lahko obdrži samo po polni ceni, ki je na voljo v spletni trgovini. V primeru, da kupec vrne samo gratis izdelek, ni upravičen do vračila kupnine.
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru akcije 2+1 gratis.

Naslov za vračilo izdelkov:

Ad Vita d.o.o. 

Trgovina Svilanit Kamnik

Kovinarska cesta 4

1241 Kamnik

Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:

Ad Vita d.o.o.

Trgovina Svilanit Kamnik

Kovinarska cesta 4

1241 Kamnik

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: [email protected].