Garancija
- Za penasta in lateks jedra ležišč blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 2-letno garancijo in 1-letno garancijo za prevleko Vitapur-Hitex. Ustrezno posteljno dno vpliva na daljšo življenjsko dobo jedra ležišča, zato vam v primeru uporabe ustreznega posteljnega dna priznamo dodatnih 8 let jamstva na jedro ležišča (10-letno jamstvo). Ustrezno posteljno dno mora imeti vsaj 24 prožnih letvic (pri dolžini 200 cm).
- Za žepkasta jedra ležišč blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja 2-letno garancijo in 1-letno garancijo za prevleko Vitapur-Hitex. Za posteljno dno Vitapur-Hitex velja 2-letna garancija.
- Za sestavljivo posteljno dno Idila, blagovne znamke Vitapur-Hitex, zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
- Za posteljno dno Hitoflex ali Regular lux velja 1-letno garancija, za električna posteljna dna pa na motorček 1 leto in 1 leto na leseni del.
- Za svilene odeje blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 5-letno garancijo.
- Za ostale odeje iz programa blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
- Za vzglavnike blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
- Za nadvložke blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
- Za posteljnino blagovne znamke Vitapur-Hitex zagotavlja proizvajalec 1-letno garancijo.
- Za vodno jedro vodne postelje zagotavlja proizvajalec 2-letno garancijo na vodotesnost. 2-letna garancija je pogojena z vsakoletnim dodajanjem regeneratorja, kupljenega pri prodajalcu vodnih postelj Vitapur. 2-letna garancija se prizna tudi na grelce, 1 leto pa na vse ostale sestavne dele.
- Garancijski rok za posodo linije 3PLY je 20 let (izvzeti enoslojni dodatki, kot so pokrov in ročaji).
- Garancijski rok za posodo linije TERRA ROSSA je 20 let (izvzeti enoslojni dodatki, kot so pokrov in ročaji).
- Garancijski rok za ekonom lonec Thermoflow je 5 let.
- Garancijski rok za posodo linije Pour&Cook je 7 let.
- Proizvajalec jamči kakovost in brezhibnost izdelka v jamstvenem roku. Če boste ravnali po navodilih in upoštevali vsa opozorila, proizvajalec jamči tudi, da bo izdelek služil svojemu namenu.
- Proizvajalec jamči, da bo v garancijskem roku na svoje stroške odpravil morebitne pomanjkljivosti in napake na izdelku.
- V primeru tovarniške napake vam bomo izdelek popravili ali zamenjali. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije.
- Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
- Garancija velja od dneva izročitve dalje.
- Garancija velja samo na območju Republike Slovenije.
- S priznanjem 100 % garancije se tekoči čas garancije ne prekine in tudi ne začne teči novi garancijski rok.
- Reklamacija mora vedno biti podana v pisni obliki. Kupec mora pri uveljavljanju reklamacije predložiti fotokopijo ali original račun in garancijski list, ki ga je izdal prodajalec.
- Zahtevek za 100 % garancijo lahko kupec uveljavlja z računom pri prodajalcu, ki mu je izdelek prodal!
Garancija ne velja:
- v primeru napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, spremembe, povzročene s strani kupca),
-
pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe,
-
v primeru madežev zaradi plesni,
-
v primeru, da ležišče ni bilo uporabljeno na ustreznem posteljnem dnu,
-
če kupec ne predloži kopije računa in pripadajočega garancijskega lista,
-
v primeru poškodb mora biti proizvod zaščiten pred poškodbami in umazanijo. Če proizvod ni zaščiten, lahko proizvajalec zavrne zahtevo za zamenjavo ali popravilo.
- v primeru porumenelosti jedra ležišča, kar je značilnost materiala, saj ta z leti porumeni.